Наукова періодика України | Вісник ХНАУ | ||
Пасемко Г. П. Маркетингові концепції діяльності українських агропідприємств на міжнародному товарному ринку / Г. П. Пасемко, Л. Г. Бага, Г. Є. Бєсєдіна, О. О. Ірха // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2017_4_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пасемко Г. П. Маркетингові концепції діяльності українських агропідприємств на міжнародному товарному ринку / Г. П. Пасемко, Л. Г. Бага, Г. Є. Бєсєдіна, О. О. Ірха // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2017_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |