Наукова періодика України | Вісник ХНАУ | ||
Штучка Т. В. Організація маркетингової діяльності на агропродовольчих підприємствах / Т. В. Штучка // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 362-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2016_1_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Штучка Т. В. Організація маркетингової діяльності на агропродовольчих підприємствах / Т. В. Штучка // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 362-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2016_1_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |