Наукова періодика України Вісник ХНАУ


Нигматова О. С. 
Содержание труда потребителей в процессе создания бренда органической агропродукции / О. С. Нигматова // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 5. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2015_5_17
  Повний текст PDF - 185.56 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нигматова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нигматова О. С. Содержание труда потребителей в процессе создания бренда органической агропродукции / О. С. Нигматова // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 5. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2015_5_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського