Наукова періодика України Вісник ХНАУ


Сиваченко О. В. 
Потенціал контекстної реклами як напрямку розвитку маркетингових комунікацій підприємства машинобудування / О. В. Сиваченко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 4. - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2015_4_26
  Повний текст PDF - 686.594 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сиваченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сиваченко О. В. Потенціал контекстної реклами як напрямку розвитку маркетингових комунікацій підприємства машинобудування / О. В. Сиваченко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 4. - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2015_4_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сиваченко Олександр Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського