Наукова періодика України | Вісник ХНАУ | ||
Мельничук О. І. Економічна сутність системи маркетингу аграрних підприємств, її складові та функції / О. І. Мельничук // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 259-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2015_3_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельничук О. І. Економічна сутність системи маркетингу аграрних підприємств, її складові та функції / О. І. Мельничук // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 259-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2015_3_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |