Наукова періодика України Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка


Морозов В. І. 
Концепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України / В. І. Морозов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_25
Розглянуто сучасний стан трансформації структури та елементів маркетингу у зв'язку з розвитком та переходом його діяльності із суто традиційної сфери - в онлайн-формат. Також розглянуто та проаналізовано сучасні моделі корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та запропоновано рекомендації стосовно їх застосування в соціальній сфері та корпоративному секторі України.
  Повний текст PDF - 316.278 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Морозов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Морозов В. І. Концепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України / В. І. Морозов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського