Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Морозов В. І. Концепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України / В. І. Морозов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_25 Розглянуто сучасний стан трансформації структури та елементів маркетингу у зв'язку з розвитком та переходом його діяльності із суто традиційної сфери - в онлайн-формат. Також розглянуто та проаналізовано сучасні моделі корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та запропоновано рекомендації стосовно їх застосування в соціальній сфері та корпоративному секторі України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Морозов В. І. Концепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України / В. І. Морозов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |