Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Вардіашвілі А. В. Особливості формування моделей у сфері маркетингу інтегрованих підприємств / А. В. Вардіашвілі // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_15 Розглянуто систему конкурентних стратегій підприємств, зокрема, увагу приділено стратегії одержання конкурентних переваг як загальної конкурентної стратегії. Проаналізовано особливості формування і використання деяких певних стратегій для сучасних умовах підприємств. Запропоновано комплексну стратегію для формування конкурентного потенціалу та конкурентоспроможності підприємств функціональними компонентами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вардіашвілі А. В. Особливості формування моделей у сфері маркетингу інтегрованих підприємств / А. В. Вардіашвілі // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |