Наукова періодика України Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка


Вардіашвілі А. В. 
Особливості формування моделей у сфері маркетингу інтегрованих підприємств / А. В. Вардіашвілі // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_15
Розглянуто систему конкурентних стратегій підприємств, зокрема, увагу приділено стратегії одержання конкурентних переваг як загальної конкурентної стратегії. Проаналізовано особливості формування і використання деяких певних стратегій для сучасних умовах підприємств. Запропоновано комплексну стратегію для формування конкурентного потенціалу та конкурентоспроможності підприємств функціональними компонентами.
  Повний текст PDF - 307.273 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вардіашвілі А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вардіашвілі А. В. Особливості формування моделей у сфері маркетингу інтегрованих підприємств / А. В. Вардіашвілі // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського