Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Устік Т. В. Концепція стійкого ("зеленого") маркетингу та її вплив на сталий розвиток аграрних підприємств / Т. В. Устік, М. О. Лишенко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 72-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_10 Розглянуто мікро- та макросередовища функціонування вітчизняних господарюючих суб'єктів. Доведено, що перехід на засади сталого розвитку є безальтернативним рішенням за сучасних умов господарювання для будь-яких суб'єктів господарювання. Зазначений стратегічний план розвитку передбачає необхідність адаптації класичної теорії маркетингу до проблем екологізації ринку, що в свою чергу може слугувати напрямком підвищення конкурентоспроможності підприємства та його продукції. Зроблено висновок, що перехід на засади стійкого маркетингу сприяє стійкості підприємств та цілих галузей вітчизняної економіки через залучення та використання засобів соціально-відповідального маркетингу, підтримки та захисту екологічних систем у зовнішньому й внутрішньому маркетинговому середовищі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Устік Т. В. Концепція стійкого ("зеленого") маркетингу та її вплив на сталий розвиток аграрних підприємств / Т. В. Устік, М. О. Лишенко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 72-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |