Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Ткаченко С. Є. Маркетингові інновації в діяльності підприємств у сучасних умовах господарювання / С. Є. Ткаченко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 193. - С. 299-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_193_33 Розглянуто роль маркетингу в управлінні інноваційним розвитком підприємства. Виявлено особливості використання маркетингового та технічного підходів до інноваційної діяльності підприємств. Виконано системний аналіз підходів до визначення ролі та місця маркетингу в інноваційній сфері. Проаналізовано практику застосування інструментів і методів маркетингу в інноваційної діяльності вітчизняних підприємств. Окреслено характеристики, що визначають специфіку сучасного інструментарію маркетингу інновацій. Намічено шляхи подальшого розвитку інструментів і методів маркетингу інновацій та їх практичного застосування в управлінні інноваціями. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткаченко С. Є. Маркетингові інновації в діяльності підприємств у сучасних умовах господарювання / С. Є. Ткаченко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 193. - С. 299-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_193_33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |