Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Шаповалов Ю. К. Результати експериментальних досліджень тягової динаміки чотирьох гусеничного трактора ХТЗ-280Т / Ю. К. Шаповалов, В. І. Мельник, Р. В. Антощенков, В. М. Антощенков, В. М. Кісь, І. В. Галич, А. О. Никифоров, С. А. Богданович, О. В. Лукьяненко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 190. - С. 243-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_190_37 Наведено результати тягових випробувань трактора ХТЗ-242К, одержаних за допомогою вимірювальної системи динаміки і енергетики мобільних машин. Побудовано залежності буксування коліс, теоретичної, дійсної швидкостей і тягової потужності трактора від сили тяги на гаку. Визначено, що динамічні властивості трактора в значній мірі визначають його експлуатаційні та агротехнічні показники, тому із підвищенням енергонасиченості трактора цей вплив істотно зростає. Створення перспективних енергонасичених сільськогосподарських тракторів вимагає подальшого розвитку як методів досліджень, так і самих досліджень в області динаміки трактора. Встановлено, що до основних завдань динаміки трактора можна віднести ефективне використання потужності двигуна, рушання і розгін машинно-тракторного агрегату, плавність ходу, крутильні коливання в трансмісії. Визначено, що буксування ведучих коліс трактора одне з негативних явищ при взаємодії шини з поверхнею кочення. Для зменшення буксування і покращення економічних показників трактора застосовують здвоєні/строєні колеса або баластування. Експериментальні дослідження трактора включали підготовку техніки до досліджень; зняття тягових характеристик трактора ХТЗ-242К з одинарними колесами і баластом; зняття тягових характеристик трактора ХТЗ-242К зі здвоєними колесами і баластом; зняття тягових характеристик трактора ХТЗ-242К зі здвоєними колесами без баласту; зняття тягових характеристик трактора ХТЗ-242К з одинарними колесами без баласту. Дослідження проведено на одному агрофоні. Під час досліджень визначено: сила тяги на різних передачах, дійсна швидкість руху, буксування рушіїв, динамічні радіуси коліс, тягова потужність, траєкторії руху трактора. Методику тягових випробувань виконано відповідно до ДСТУ ГОСТ 7057:2003.Наведено результати тягових випробувань чотирьохгусеничного трактора ХТЗ-280Т, одержаних за допомогою вимірювальної системи динаміки і енергетики мобільних машин. Побудовано залежності буксування гусениць, теоретичної, дійсної швидкостей і тягової потужності трактора від сили тяги на гаку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шаповалов Ю. К. Результати експериментальних досліджень тягової динаміки чотирьох гусеничного трактора ХТЗ-280Т / Ю. К. Шаповалов, В. І. Мельник, Р. В. Антощенков, В. М. Антощенков, В. М. Кісь, І. В. Галич, А. О. Никифоров, С. А. Богданович, О. В. Лукьяненко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 190. - С. 243-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_190_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |