Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Мандич О. В. PR-маркетинг як один з інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств / О. В. Мандич, І. О. Романюк, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 177. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_177_21 Звернуто увагу на особливу актуальність створення PR-відділу на підприємстві за сучасних умов. Наведено визначення суті, змісту, функцій і інструментарію даної дефініції, а також дослідження проблеми формування механізму управління і оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Доведено, що "якісний" PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств, оскільки виступає домінантою у процесі формування ефективної маркетингової стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мандич О. В. PR-маркетинг як один з інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств / О. В. Мандич, І. О. Романюк, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 177. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_177_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |