Наукова періодика України Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка


Мандич О. В. 
PR-маркетинг як один з інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств / О. В. Мандич, І. О. Романюк, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 177. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_177_21
Звернуто увагу на особливу актуальність створення PR-відділу на підприємстві за сучасних умов. Наведено визначення суті, змісту, функцій і інструментарію даної дефініції, а також дослідження проблеми формування механізму управління і оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Доведено, що "якісний" PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств, оскільки виступає домінантою у процесі формування ефективної маркетингової стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому.
  Повний текст PDF - 374.174 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мандич О.
  • Романюк І.
  • Нікітіна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мандич О. В. PR-маркетинг як один з інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств / О. В. Мандич, І. О. Романюк, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 177. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_177_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського