Наукова періодика України Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка


Шебанова О. О. 
Зміст маркетингової стратегії підприємства / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 172. - С. 190-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_172_23
Проаналізовано різні типи стратегії підприємства та розглянуто підходи до їх формування, представлено місце маркетингової стратегії (МС) в стратегії підприємства; наведено грунтовий аналіз визначень МС в економічній літературі; висвітлено існуючі відмінності у визначенні суті маркетингової стратегії; досліджено основні фактори впливу на споживача, які реалізуються запровадженням МС підприємства; наведено структуру формування МС підприємства.
  Повний текст PDF - 474.634 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шебанова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шебанова О. О. Зміст маркетингової стратегії підприємства / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 172. - С. 190-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_172_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського