Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Шебанова О. О. Зміст маркетингової стратегії підприємства / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 172. - С. 190-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_172_23 Проаналізовано різні типи стратегії підприємства та розглянуто підходи до їх формування, представлено місце маркетингової стратегії (МС) в стратегії підприємства; наведено грунтовий аналіз визначень МС в економічній літературі; висвітлено існуючі відмінності у визначенні суті маркетингової стратегії; досліджено основні фактори впливу на споживача, які реалізуються запровадженням МС підприємства; наведено структуру формування МС підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шебанова О. О. Зміст маркетингової стратегії підприємства / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 172. - С. 190-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_172_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |