Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Мамотенко Д. Ю. Формування ланцюга цінності продукту в туристській галузі / Д. Ю. Мамотенко, О. А. Лозова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 171. - С. 142-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_171_17 Мета роботи - дослідження формування ланцюга цінності туристичного продукту як інструмента зниження витрат та досягнення конкурентних переваг фірми на ринку. Сформовано ланцюг створення туристичного продукту за сучасних умов. Доведено, що основна увага туристичних підприємств має приділятися створенню та дистрибуції турів, що є головним чинником підвищення конкурентоспроможності та можливості економії витрат. У практичному змісті для ефективного функціонування компанії потрібна взаємодія ланцюжків цінностей всіх контрагентів за створення вартості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мамотенко Д. Ю. Формування ланцюга цінності продукту в туристській галузі / Д. Ю. Мамотенко, О. А. Лозова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 171. - С. 142-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_171_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |