Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Мандич О. В. Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 162. - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_162_31 Розглянуто теоретичні основи та проблемні питання позиціонування продукції на ринку, питання формування найбільш вдалої ринкової позиції підприємств, а також структуровано основні фактори формування ринкової позиції сільськогосподарських підприємств - виробників зерна. Визначено, що класифікація ринкової позиції підприємства поділяється на позитивну, негативну та нейтральну, залежно від можливостей та необхідності впливу на поведінку конкурентів. При цьому як критерій результативності запропоновано використовувати показники прибутку від поточної діяльності, а для забезпечення достовірного визначення позиції підприємства - розглядати їх у динаміці в розрізі окремих видів продукції з урахуванням системи заходів, що були спрямовані на розвиток окремого товарного напряму. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мандич О. В. Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 162. - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_162_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |