Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Якунічева А. Ю. Оцінка ефективності здійснення маркетингу дорадчих послуг / А. Ю. Якунічева // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 161. - С. 316-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_161_41 Розглянуто можливість оцінки ефективності використання інструментів маркетингу дорадчими службами як спосіб підвищення ефективності надання дорадчих послуг в цілому. Зосереджено увагу на внутрішніх показниках дорадчих служб: зміна чистого прибутку та витрат на маркетинг дорадчих послуг, зміна рівня рентабельності, ціни та собівартості послуг, а також обсяг їх реалізації. Ці дані є вихідними для здійснення оцінки ефективності маркетингу дорадчих послуг, що слугуватиме підставою приділення особливої уваги здійсненню маркетингу з боку дорадчих служб. Чинне місце займає оцінка інформації одержаної у наслідок здійснення маркетингу дорадчих послуг. Запропоновано експертним шляхом визначати коефіцієнт вагомості кожної властивості інформації та оцінювати її вплив на вірогідність досягнення поставленої мети, заради якої вона була одержана. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Якунічева А. Ю. Оцінка ефективності здійснення маркетингу дорадчих послуг / А. Ю. Якунічева // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 161. - С. 316-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_161_41. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |