Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Чупир О. М. 
Hеобхідність формування позитивного іміджу підприємства як інструменту внутрішнього стратегічного управління / О. М. Чупир // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2019. - № 65. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2019_65_19
  Повний текст PDF - 558.245 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чупир О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чупир О. М. Hеобхідність формування позитивного іміджу підприємства як інструменту внутрішнього стратегічного управління / О. М. Чупир // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2019. - № 65. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2019_65_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чупир Олена Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського