Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Маслова В. О. 
Основні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства / В. О. Маслова, І. В. Сапієнко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 64. - С. 277-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_64_40
  Повний текст PDF - 381.434 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Маслова В.
  • Сапієнко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Маслова В. О. Основні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства / В. О. Маслова, І. В. Сапієнко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 64. - С. 277-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_64_40.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського