Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Маслова В. О. Основні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства / В. О. Маслова, І. В. Сапієнко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 64. - С. 277-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_64_40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Маслова В. О. Основні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства / В. О. Маслова, І. В. Сапієнко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 64. - С. 277-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_64_40. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |