Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Сичова О. Є. Формування сучасних маркетингових стратегій для підприємства на вітчизняному ринку товарів та послуг / О. Є. Сичова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 63. - С. 234-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_63_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сичова О. Є. Формування сучасних маркетингових стратегій для підприємства на вітчизняному ринку товарів та послуг / О. Є. Сичова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 63. - С. 234-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_63_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |