Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Парфентенко І. А. Застосування трирівневої концепції мерчандайзингу для формування купівельної лояльності / І. А. Парфентенко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 62. - С. 342-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_62_46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Парфентенко І. А. Застосування трирівневої концепції мерчандайзингу для формування купівельної лояльності / І. А. Парфентенко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 62. - С. 342-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_62_46. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |