Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Парфентенко І. А. 
Застосування трирівневої концепції мерчандайзингу для формування купівельної лояльності / І. А. Парфентенко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 62. - С. 342-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_62_46
  Повний текст PDF - 400.871 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Парфентенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Парфентенко І. А. Застосування трирівневої концепції мерчандайзингу для формування купівельної лояльності / І. А. Парфентенко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 62. - С. 342-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_62_46.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського