Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Зибіна К. В. Нативна реклама – новий інструмент влучного охоплення цільової аудиторії / К. В. Зибіна, І. М. Сиволовський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 62. - С. 306-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_62_41 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зибіна К. В. Нативна реклама – новий інструмент влучного охоплення цільової аудиторії / К. В. Зибіна, І. М. Сиволовський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 62. - С. 306-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_62_41. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |