Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Зибіна К. В. 
Нативна реклама – новий інструмент влучного охоплення цільової аудиторії / К. В. Зибіна, І. М. Сиволовський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 62. - С. 306-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_62_41
  Повний текст PDF - 385.764 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зибіна К.
  • Сиволовський І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зибіна К. В. Нативна реклама – новий інструмент влучного охоплення цільової аудиторії / К. В. Зибіна, І. М. Сиволовський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 62. - С. 306-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_62_41.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського