Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Богоявленський О. В. Формування лояльності персоналу в умовах концепції внутрішнього маркетингу / О. В. Богоявленський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2017. - Вип. 59. - С. 216-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2017_59_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Богоявленський О. В. Формування лояльності персоналу в умовах концепції внутрішнього маркетингу / О. В. Богоявленський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2017. - Вип. 59. - С. 216-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2017_59_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |