Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Науменко М. О. Аналіз специфіки підвищення ефективності маркетингових заходів підприємств харчування / М. О. Науменко, М. В. Черкашина // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - Вип. 54. - С. 358-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2016_54_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Науменко М. О. Аналіз специфіки підвищення ефективності маркетингових заходів підприємств харчування / М. О. Науменко, М. В. Черкашина // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - Вип. 54. - С. 358-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2016_54_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |