Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Ромат Є. В. Підходи до класифікації брендів професійних футбольних клубів у системі спортивного маркетингу / Є. В. Ромат, С. А. Островерх // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 47. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_47_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ромат Є. В. Підходи до класифікації брендів професійних футбольних клубів у системі спортивного маркетингу / Є. В. Ромат, С. А. Островерх // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 47. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_47_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |