Наукова періодика України | Вісник економіки транспорту і промисловості | ||
Шинкаренко В. Г. Обгрунтування поняття "маркетингова стратегія підприємста" / В. Г. Шинкаренко, А. В. Кузьменко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 33. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_33_54 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шинкаренко В. Г. Обгрунтування поняття "маркетингова стратегія підприємста" / В. Г. Шинкаренко, А. В. Кузьменко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 33. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_33_54.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |