Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Шинкаренко В. Г. 
Обгрунтування поняття "маркетингова стратегія підприємста" / В. Г. Шинкаренко, А. В. Кузьменко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 33. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_33_54
  Повний текст PDF - 406.461 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шинкаренко В.
  • Кузьменко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шинкаренко В. Г. Обгрунтування поняття "маркетингова стратегія підприємста" / В. Г. Шинкаренко, А. В. Кузьменко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 33. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_33_54.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шинкаренко Володимир Григорович (економічні науки)
  • Кузьменко Анна Вячеславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського