Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Файзулаєва К. А. 
Предмет, об’єкт та завдання маркетингового аудиту на підприємстві / К. А. Файзулаєва // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2009. - № 26. - С. 238-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2009_26_58
  Повний текст PDF - 250.49 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Файзулаєва К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Файзулаєва К. А. Предмет, об’єкт та завдання маркетингового аудиту на підприємстві / К. А. Файзулаєва // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2009. - № 26. - С. 238-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2009_26_58.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Файзулаєва Каріна Алієвна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського