Наукова періодика України Вісник економіки транспорту і промисловості


Науменко М. О. 
Маркетингова стратегія та проблеми оцінки рівня конкурентоспроможності продукції підприємства / М. О. Науменко, C. М. Осіпенко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2009. - № 25. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2009_25_46
  Повний текст PDF - 221.053 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Науменко М.
  • Осіпенко C.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Науменко М. О. Маркетингова стратегія та проблеми оцінки рівня конкурентоспроможності продукції підприємства / М. О. Науменко, C. М. Осіпенко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2009. - № 25. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2009_25_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Науменко Марія Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського