Наукова періодика України Вісник економічної науки України


Жадько К. С. 
Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах / К. С. Жадько, І. Д. Падерін, Н. В. Гуртова // Вісник економічної науки України. - 2018. - № 2. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2018_2_13
  Повний текст PDF - 244.665 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жадько К.
  • Падерін І.
  • Гуртова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жадько К. С. Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах / К. С. Жадько, І. Д. Падерін, Н. В. Гуртова // Вісник економічної науки України. - 2018. - № 2. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2018_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жадько Костянтин Степанович (економічні науки)
  • Падерін Іван Дмитрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського