Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Sharai S. 
Development of the procedure for simulation modeling of interrelated transport processes on the main road network / S. Sharai, M. Oliskevych, M. Roi // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(3). - С. 70-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5%283%29__8
Розглянуто взаємозалежні процеси перевезення вантажів на магістральній транспортній мережі. Сформульовано задачу розподілу наявних транспортних засобів. Вхідні потоки замовлень є стохастичними, однак не мають ознак найпростіших. На заданій території замовлення на міжміські перевезення виникають і повторюються з випадковою періодичністю впродовж фіксованого періоду. Кожне замовлення має часове вікно. Автотранспортні засоби одного перевізника розташовані на транспортній мережі у випадковому порядку, відповідно до останньої виконаної їздки. Для виконання замовлень автопоїзди приймають вантаж у пункті розміщення, або, у разі відсутності завантажень, переміщаються у найближчий транспортний пункт, де таке замовлення виникає. Проаналізовано типову ситуацію, коли, навіть за наявності достатньої кількості автомобілів, клієнтам відмовляють у перевезенні, або автомобілі змушені простоювати, чи здійснювати порожній пробіг. Розроблено методику імітаційного моделювання. За допомогою генератора випадкових чисел отримується множина координат пунктів відправлення і доставки вантажів випадкових замовлень, і пунктів, де першочергово розташовані автомобілі, а також часові вікна, обсяги перевезення, періодичність замовлень. Обслуговування здійснюється за однією з трьох стратегій: без порожнього пробігу та з очікуванням, з порожнім пробігом, із повним прогнозом про майбутній процес. Обчислено кількість відмов внаслідок відсутності транспорту або його зайнятості. Оцінено параметри за декілька циклів. Стратегія обслуговування замовлень реалізується на підставі корегування рішень суб'єктів процесу перевезень при отриманні додаткової інформації про попередні ітерації. Рішення суб'єктів обмежені намірами перевізника. Методику застосовано для дослідження діяльності транспортного підприємства на південно-східній території України під час перевезення сільськогосподарських вантажів у період жнив. Виявлено, що показники обслуговування вхідного потоку мають коливний характер. Здійснено порівняння трьох стратегій. Виявлено переваги і недоліки застосування порожнього пробігу, очікування, прогнозування, розподілу автомобілів за обсягом наявних робіт.Розглянуто взаємозалежні процеси перевезення вантажів на магістральній транспортній мережі. Сформульовано задачу розподілу наявних транспортних засобів. Вхідні потоки замовлень є стохастичними, однак не мають ознак найпростіших. На заданій території замовлення на міжміські перевезення виникають і повторюються з випадковою періодичністю впродовж фіксованого періоду. Кожне замовлення має часове вікно. Автотранспортні засоби одного перевізника розташовані на транспортній мережі у випадковому порядку, відповідно до останньої виконаної їздки. Для виконання замовлень автопоїзди приймають вантаж у пункті розміщення, або, у разі відсутності завантажень, переміщаються у найближчий транспортний пункт, де таке замовлення виникає. Проаналізовано типову ситуацію, коли, навіть за наявності достатньої кількості автомобілів, клієнтам відмовляють у перевезенні, або автомобілі змушені простоювати, чи здійснювати порожній пробіг. Розроблено методику імітаційного моделювання. За допомогою генератора випадкових чисел отримується множина координат пунктів відправлення і доставки вантажів випадкових замовлень, і пунктів, де першочергово розташовані автомобілі, а також часові вікна, обсяги перевезення, періодичність замовлень. Обслуговування здійснюється за однією з трьох стратегій: без порожнього пробігу та з очікуванням, з порожнім пробігом, із повним прогнозом про майбутній процес. Обчислено кількість відмов внаслідок відсутності транспорту або його зайнятості. Оцінено параметри за декілька циклів. Стратегія обслуговування замовлень реалізується на підставі корегування рішень суб'єктів процесу перевезень при отриманні додаткової інформації про попередні ітерації. Рішення суб'єктів обмежені намірами перевізника. Методику застосовано для дослідження діяльності транспортного підприємства на південно-східній території України під час перевезення сільськогосподарських вантажів у період жнив. Виявлено, що показники обслуговування вхідного потоку мають коливний характер. Здійснено порівняння трьох стратегій. Виявлено переваги і недоліки застосування порожнього пробігу, очікування, прогнозування, розподілу автомобілів за обсягом наявних робіт.
  Повний текст PDF - 1.095 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sharai S.
  • Oliskevych M.
  • Roi M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sharai S. Development of the procedure for simulation modeling of interrelated transport processes on the main road network / S. Sharai, M. Oliskevych, M. Roi // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(3). - С. 70-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5(3)__8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського