Наукова періодика України | Eastern-European journal of enterprise technologies | ||
Volontsevich D. Analysis of the influence of the inter-wheel differentials design on the resistance of the car curved motion / D. Volontsevich, Ja. Mormylo, Ie. Veretennikov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(7). - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4%287%29__6 Описано метод і наведено результати аналізу впливу конструкції міжколісних диференціалів і відповідних значень коефіцієнтів пропорційності для додаткового блокувального моменту на опір криволінійному руху повнопривідного автомобіля по дорогах із твердим покриттям. Це надає можливість з урахуванням результатів дослідження ефективності різних типів міжколісних диференціалів за умов бездоріжжя вибрати з наявних конструктивних пропозицій найбільш доцільні структури для параметричного синтезу міжколісного диференціалу з внутрішньою автоматичністю. Проведення параметричної оптимізації надасть можливість синтезувати міжколісний диференціал із внутрішньою автоматичністю, який би задовольняв вимогам до тягової прохідності і динаміки машини і водночас не перешкоджав її криволінійному руху. В процесі моделювання оцінено вплив структури та параметрів міжколісних диференціалів на витрати потужності, необхідні для руху із заданою швидкістю і кривизною траєкторії, а також на збільшення дійсного радіуса повороту машини. За результатами моделювання зроблено висновок про можливість створення постійно діючого міжколісного диференціалу з внутрішньою автоматичністю на базі диференціалів, в яких ступінь блокування залежить від квадрату різниці кутових швидкостей півосей. Для цього є необхідним проведення оптимізації за коефіцієнтом пропорційності блокувального моменту з урахуванням наведених обмежень і використанням описаного методу аналізу впливу конструкції міжколісних диференціалів на опір повороту. Це надасть можливість ефективно експлуатувати повнопривідні колісні машини військового і цивільного призначення як у важкопрохідних дорожніх умовах, так і на дорогах із твердим покриттям. У цьому випадку процес керування машиною не буде передбачати відволікання водія на керування режимами роботи міжколісних диференціалів, а трансмісія буде виконана без невиправданого ускладнення конструкції.Описано метод і наведено результати аналізу впливу конструкції міжколісних диференціалів і відповідних значень коефіцієнтів пропорційності для додаткового блокувального моменту на опір криволінійному руху повнопривідного автомобіля по дорогах із твердим покриттям. Це надає можливість з урахуванням результатів дослідження ефективності різних типів міжколісних диференціалів за умов бездоріжжя вибрати з наявних конструктивних пропозицій найбільш доцільні структури для параметричного синтезу міжколісного диференціалу з внутрішньою автоматичністю. Проведення параметричної оптимізації надасть можливість синтезувати міжколісний диференціал із внутрішньою автоматичністю, який би задовольняв вимогам до тягової прохідності і динаміки машини і водночас не перешкоджав її криволінійному руху. В процесі моделювання оцінено вплив структури та параметрів міжколісних диференціалів на витрати потужності, необхідні для руху із заданою швидкістю і кривизною траєкторії, а також на збільшення дійсного радіуса повороту машини. За результатами моделювання зроблено висновок про можливість створення постійно діючого міжколісного диференціалу з внутрішньою автоматичністю на базі диференціалів, в яких ступінь блокування залежить від квадрату різниці кутових швидкостей півосей. Для цього є необхідним проведення оптимізації за коефіцієнтом пропорційності блокувального моменту з урахуванням наведених обмежень і використанням описаного методу аналізу впливу конструкції міжколісних диференціалів на опір повороту. Це надасть можливість ефективно експлуатувати повнопривідні колісні машини військового і цивільного призначення як у важкопрохідних дорожніх умовах, так і на дорогах із твердим покриттям. У цьому випадку процес керування машиною не буде передбачати відволікання водія на керування режимами роботи міжколісних диференціалів, а трансмісія буде виконана без невиправданого ускладнення конструкції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Volontsevich D. Analysis of the influence of the inter-wheel differentials design on the resistance of the car curved motion / D. Volontsevich, Ja. Mormylo, Ie. Veretennikov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(7). - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(7)__6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |