Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Korytchenko K. 
Experimental research into the influence of two-spark ignition on the deflagration to detonation transition process in a detonation tube / K. Korytchenko, P. Krivosheyev, D. Dubinin, A. Lisniak, K. Afanasenko, S. Harbuz, O. Buskin, A. Nikorchuk, I. Tsebriuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(5). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4%285%29__4
Досліджено проблему ініціювання детонації в пульсуючих детонаційних двигунах. Напрямком вирішення даної проблеми обрано застосування детонаційних труб із багатоосередковим запалюванням. Як джерела запалювання використано 2 іскрові розряди, які запалювалися синхронно. Іскрові розряди запалювалися на відстані, за якої забезпечувалась інтенсивна газодинамічна взаємодія між розрядами. Взаємодія полягала в зіткненні ударних хвиль, що генеруються іскровими розрядами. В результаті, в області між іскровими проміжками забезпечувалося зростання температури газу за рахунок зіткнення ударних хвиль, що зустрічно рухаються. Дослідження впливу двоіскрового запалювання на час і довжину ділянки переходу горіння в детонацію в детонаційній трубі проведено шляхом порівняння параметрів переходу в випадках одно- та двоіскрового запалювання за інших рівнозначних умов досліджень. Дослідження проводилися на детонаційної трубі довжиною 2,3 м і внутрішнім діаметром 22 мм. Свічки запалювання розташовувалися в торцевій частині труби. Використано стехіометричну суміш пропану з киснем, що на 50 % розбавлена азотом за початковим тиску в суміші, що дорівнює 50 кПа. Для реєстрації часу розповсюдження фронту реакції та вимірювання швидкості процесу труба оснащувалася 22-ма іонізаційними датчиками. Відстань між джерелами запалювання дорівнювало 6 мм. Довжина розрядного проміжку в кожному джерелі запалювання становила 2,5 мм. Джерела запалювання у вигляді свічок запалювання підключалися до високовольтних блоків із повною енергією розряду 3,3 Дж. За результатами досліджень виявлено скорочення відстані переходу горіння в детонацію в 1,6 - 2 рази і часу переходу з 3,9 до 1,2 мс у разі переходу від одно- до двоіскрового запалювання. Отримані результати можуть бути використані під час проектування систем запалювання в пульсуючих детонаційних двигунах.Досліджено проблему ініціювання детонації в пульсуючих детонаційних двигунах. Напрямком вирішення даної проблеми обрано застосування детонаційних труб із багатоосередковим запалюванням. Як джерела запалювання використано 2 іскрові розряди, які запалювалися синхронно. Іскрові розряди запалювалися на відстані, за якої забезпечувалась інтенсивна газодинамічна взаємодія між розрядами. Взаємодія полягала в зіткненні ударних хвиль, що генеруються іскровими розрядами. В результаті, в області між іскровими проміжками забезпечувалося зростання температури газу за рахунок зіткнення ударних хвиль, що зустрічно рухаються. Дослідження впливу двоіскрового запалювання на час і довжину ділянки переходу горіння в детонацію в детонаційній трубі проведено шляхом порівняння параметрів переходу в випадках одно- та двоіскрового запалювання за інших рівнозначних умов досліджень. Дослідження проводилися на детонаційної трубі довжиною 2,3 м і внутрішнім діаметром 22 мм. Свічки запалювання розташовувалися в торцевій частині труби. Використано стехіометричну суміш пропану з киснем, що на 50 % розбавлена азотом за початковим тиску в суміші, що дорівнює 50 кПа. Для реєстрації часу розповсюдження фронту реакції та вимірювання швидкості процесу труба оснащувалася 22-ма іонізаційними датчиками. Відстань між джерелами запалювання дорівнювало 6 мм. Довжина розрядного проміжку в кожному джерелі запалювання становила 2,5 мм. Джерела запалювання у вигляді свічок запалювання підключалися до високовольтних блоків із повною енергією розряду 3,3 Дж. За результатами досліджень виявлено скорочення відстані переходу горіння в детонацію в 1,6 - 2 рази і часу переходу з 3,9 до 1,2 мс у разі переходу від одно- до двоіскрового запалювання. Отримані результати можуть бути використані під час проектування систем запалювання в пульсуючих детонаційних двигунах.
  Повний текст PDF - 807.909 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Korytchenko K.
  • Krivosheyev P.
  • Dubinin D.
  • Lisniak A.
  • Afanasenko K.
  • Harbuz S.
  • Buskin O.
  • Nikorchuk A.
  • Tsebriuk I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Korytchenko K. Experimental research into the influence of two-spark ignition on the deflagration to detonation transition process in a detonation tube / K. Korytchenko, P. Krivosheyev, D. Dubinin, A. Lisniak, K. Afanasenko, S. Harbuz, O. Buskin, A. Nikorchuk, I. Tsebriuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(5). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(5)__4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нікорчук Андрій Іванович (технічні науки)
  • Цебрюк Іван Вікторович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського