Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Vojtov V. 
Modeling of reliability of logistic systems of urban freight transportation taking into account street congestion / V. Vojtov, O. Kutiya, N. Berezhnaja, N. Karnaukh, O. Belyaeva // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(3). - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4%283%29__3
Виконано математичну постановку задачі формування міських вантажних перевезень. Розроблено структуру системної інформаційної моделі, яка враховує матеріальний, енергетичний та інформаційний потоки. Наведено математичні вирази для розрахунку критерію вибору раціональних маршрутів - добротність маршруту. Критерій враховує можливості логістичного центру (його інформативність), масу перевезеного вантажу, завантаженість маршруту (затори), відстань перевезення та реальний час доставки вантажу. Його особливою рисою є те, що він визначається в онлайн-режимі та враховує динаміку завантаженості маршрутів впродовж робочої зміни. Розроблено динамічну модель затримок у прийнятті рішень у логістичних ланцюгах міських вантажних перевезень. Модель надає можливість розрахувати час обробки заявок на транспортне обслуговування і час на саме транспортне обслуговування. Показано, що сумарний час доставки вантажу складається з часу знаходження транспортного засобу на маршруті, з урахуванням опору маршруту та часу затримок у всіх логістичних ланцюгах системи. Розроблено математичну модель оцінки надійності вантажних міських перевезень з урахуванням завантаженості вулиць. Модель функціонує в онлайн-режимі та надає можливість визначати параметри транспортного процесу, які враховують наявність заторів на вулицях міста. Запропоновано критерій оцінки надійності логістичної системи вантажних міських перевезень - коефіцієнт надійності. Критерій враховує час проходження транспортним засобом маршруту і час затримок у прийнятті заявок на обслуговування в логістичному центрі, а також час затримок на транспортному підприємстві. Показано, що за відсутності затримок у логістичних ланцюгах коефіцієнт надійності дорівнює одиниці, за наявності затримки - коефіцієнт надійності менше одиниці. Визначено фізичний зміст критерію надійності - це частка невиконання заявок на транспортне обслуговування точно в строк.Виконано математичну постановку задачі формування міських вантажних перевезень. Розроблено структуру системної інформаційної моделі, яка враховує матеріальний, енергетичний та інформаційний потоки. Наведено математичні вирази для розрахунку критерію вибору раціональних маршрутів - добротність маршруту. Критерій враховує можливості логістичного центру (його інформативність), масу перевезеного вантажу, завантаженість маршруту (затори), відстань перевезення та реальний час доставки вантажу. Його особливою рисою є те, що він визначається в онлайн-режимі та враховує динаміку завантаженості маршрутів впродовж робочої зміни. Розроблено динамічну модель затримок у прийнятті рішень у логістичних ланцюгах міських вантажних перевезень. Модель надає можливість розрахувати час обробки заявок на транспортне обслуговування і час на саме транспортне обслуговування. Показано, що сумарний час доставки вантажу складається з часу знаходження транспортного засобу на маршруті, з урахуванням опору маршруту та часу затримок у всіх логістичних ланцюгах системи. Розроблено математичну модель оцінки надійності вантажних міських перевезень з урахуванням завантаженості вулиць. Модель функціонує в онлайн-режимі та надає можливість визначати параметри транспортного процесу, які враховують наявність заторів на вулицях міста. Запропоновано критерій оцінки надійності логістичної системи вантажних міських перевезень - коефіцієнт надійності. Критерій враховує час проходження транспортним засобом маршруту і час затримок у прийнятті заявок на обслуговування в логістичному центрі, а також час затримок на транспортному підприємстві. Показано, що за відсутності затримок у логістичних ланцюгах коефіцієнт надійності дорівнює одиниці, за наявності затримки - коефіцієнт надійності менше одиниці. Визначено фізичний зміст критерію надійності - це частка невиконання заявок на транспортне обслуговування точно в строк.
  Повний текст PDF - 612.648 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Vojtov V.
  • Kutiya O.
  • Berezhnaja N.
  • Karnaukh N.
  • Belyaeva O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Vojtov V. Modeling of reliability of logistic systems of urban freight transportation taking into account street congestion / V. Vojtov, O. Kutiya, N. Berezhnaja, N. Karnaukh, O. Belyaeva // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(3). - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(3)__3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Войтов Віктор Анатолійович (1958–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського