Наукова періодика України | Eastern-European journal of enterprise technologies | ||
Matsiuk V. Improvement of efficiency in the organization of transfer trains at developed railway nodes by implementing a "flexible model" / V. Matsiuk, V. Myronenko, V. Horoshko, A. Prokhorchenko, Т. Hrushevska, R. Shcherbyna, N. Matsiuk, J. Khokhlacheva, I. Biziuk, N. Tymchenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(3). - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2%283%29__5 Проведено дослідження ефективності організації передавальних поїздів (ПП) у розвинених залізничних вузлах за критерієм сукупних вагоно-годин простою під накопиченням. Розроблено дискретно-подієві імітаційні моделі (Java SE, AnyLogіc) організації передавальних поїздів за "жорстким графіком" і за накопиченням до норми составів. У моделях враховано стохастичну природу норми. При моделюванні вважається, що колійний розвиток залізничних станцій і внутрішньовузлових ходів є раціональним, і несуттєво впливає на затримку руху ПП. Графік руху ПП є раціональним і ритмічним. Пропускна спроможність перегонів вузла та переробна спроможність підсистем залізничних станцій є достатніми. Експериментально проведено порівняння ефективності чотирьох моделей організації ПП, у тому числі "гнучкою моделлю", яка поєднує відправлення за накопиченням до норми состава і "жорстким графіком" одночасно. Встановлено, що мінімальні вагоно-години накопичення досягаються за організації ПП комбінованим варіантом: одночасне відправлення і за "жорстким графіком" і накопиченням до норми. Результат експерименту виявив найбільш ефективний варіант організації ПП, а саме комбінований варіант. Даний варіант передбачає, що за наявності достатньої кількості вагонів у пункті накопичення поїзд відправляється раніше (відправлення за накопиченням до норми), інакше - через розрахунковий середній інтервал (варіант відправлення за "жорстким графіком"). Організація ПП за "жорстким графіком" потребує організації додаткових поїздів, інакше суттєво зростає черга з вагонів у пунктах накопичення. У разі збільшення добової кількості поїздів на 10 - 11 % процес формування та відправлення стає достатньо надійним та ефективним. Зазначенні рекомендації надають можливість удосконалити типовий процес роботи залізничних вузлів у частині диспетчерського контролю за формуванням, відправленням і пропуском передавальних поїздів у внутрішньовузловому сполученні. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Matsiuk V. Improvement of efficiency in the organization of transfer trains at developed railway nodes by implementing a "flexible model" / V. Matsiuk, V. Myronenko, V. Horoshko, A. Prokhorchenko, Т. Hrushevska, R. Shcherbyna, N. Matsiuk, J. Khokhlacheva, I. Biziuk, N. Tymchenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(3). - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2(3)__5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |