Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Lytvyn V. 
Design of the architecture of an intelligent system for distributing commercial content in the internet space based on seo-technologies, neural networks, and machine learning / V. Lytvyn, V. Vysotska, A. Demchuk, I. Demkiv, O. Ukhanska, V. Hladun, R. Kovalchuk, O. Petruchenko, L. Dzyubyk, N. Sokulska // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(2). - С. 15-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2%282%29__3
Розглянуто проблему проектування інтелектуальної системи комерційного поширення інформаційних продуктів із застосуванням персоналізованого підходу до відвідувачів на основі категорій і тегів цікавого відвідувачам контенту. Розроблено загальну типову архітектуру відповідної системи з використанням методів і засобів персоналізації в Інтернет-середовищі з ядром автоматичного рекомендування тегів (категорій) у вигляді нейромережі з контрольованим навчанням. Персоналізований підхід до користувача сайту призводить до більш високого коефіцієнта продаж. Розроблена система на основі сучасних методів SEO-технологій з урахування метрик оцінювання роботи інформаційно-пошукового модуля системи надає можливість підбирати релевантний контент згідно інтересів персоналізованого користувача. Система володіє класами та підкласами, до яких належать реальні комерційні інформаційні продукти, між якими побудовані логічні зв'язки, за допомогою яких відбувається інтелектуальна подача контенту на основі персоналізації потреб і зацікавлень користувача. Також на базі сучасних методів Machine Learning розроблена система навчається уточнювати результати пошуку затребуваного контенту згідно з персоналізацією вподобань користувача. Алгоритми персоналізації надають можливість пов'язати кожного користувача з списком продуктів, які найімовірніше його зацікавлять, а також можуть прогнозувати те, що клієнти можуть хотіти бачити, навіть якщо ще не знають про це. Метою інтелектуальної системи е-комерції є подача унікального контенту на базі підходу персоналізації та використання тегів. Окрім звичайного текстового введення категорій і тегів на основі зображень та опису продукту, розроблено процес автоматизації визначення тегів і категорій товару. Розпізнавання контексту за допомогою глибоких нейронних мереж тепер забезпечує технологію автоматичного додавання тегів в описи товару сайтів е-комерції. Методи можна використовувати для класифікації міміки і розпізнання емоцій.
  Повний текст PDF - 1.817 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Lytvyn V.
  • Vysotska V.
  • Demchuk A.
  • Demkiv I.
  • Ukhanska O.
  • Hladun V.
  • Kovalchuk R.
  • Petruchenko O.
  • Dzyubyk L.
  • Sokulska N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Lytvyn V. Design of the architecture of an intelligent system for distributing commercial content in the internet space based on seo-technologies, neural networks, and machine learning / V. Lytvyn, V. Vysotska, A. Demchuk, I. Demkiv, O. Ukhanska, V. Hladun, R. Kovalchuk, O. Petruchenko, L. Dzyubyk, N. Sokulska // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(2). - С. 15-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2(2)__3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Литвин Василь Володимирович (1976–) (фізико-математичні науки)
  • Литвин Віталій Костянтинович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського