Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Bannikov D. 
Analytical method for compiling and applying a ballast map for the traction unit PE2U / D. Bannikov, A. Radkevich // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(1). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2%281%29__2
В практиці експлуатації електровозів керування тягових агрегатів серії ПЕ2У досить часто, особливо в останні десятиріччя, виникає необхідність у різних видах ремонту і відновлення вже досить зношеного парку цих машин. У цьому випадку змінюється важливіший показник в роботі машини - розподіл мас, і відбувається розбалансування машини, яке може досягати 30 %. Подальша експлуатація такого електровозу призводить до зниження його тяги на 40 - 100 кН, скорочення строку служби ходової частини в середньому на 8 - 10 років, а також необхідності зниження швидкості машини під час експлуатації на 10 - 15 км/год. Завдяки відсутності належної нормативної бази та рекомендацій фахової літератури подібні балансувальні роботи виконуються фактично ітераційним шляхом із довільним розміщенням елементів баласту, що нерідко затягує строки робіт і призводить до їх неякісного виконання. Одним із можливих шляхів розв'язання подібної проблеми є розробка і впровадження спеціального теоретичного методу, який надає можливість аналітично обгрунтувати запропоновані конструктивно-технологічні рішення щодо розташування баласту електровозу керування тягового агрегату ПЕ2У. У цьому випадку баласт формується з окремих малорозмірних елементів, які укладаються рядами в наявні конструктивні полості несучої рами. В результаті складається так звана індивідуальна баластна карта для кожної машини. Підхід, що пропонується, включає 2 етапи розрахунків і надає можливість не тільки отримувати практично прийняті схеми розташування баласту, але й також суттєво скоротити кількість зважувань машини, необхідних для цього. Підхід апробовано на низці машин електровозів керування тягових агрегатів серії ПЕ2У в 2010 - 2012 рр. і його можна офіційно використати в спеціалізованій нормативній документації. Його практична погрішність не перевищую 3 % і обумовлена головним чином технологічними чинниками.
  Повний текст PDF - 945.877 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Bannikov D.
  • Radkevich A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Bannikov D. Analytical method for compiling and applying a ballast map for the traction unit PE2U / D. Bannikov, A. Radkevich // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(1). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2(1)__2.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Банніков Дмитро Олегович (технічні науки)
  • Радкевич Анатолій Валентинович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського