Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Nabochenko O. 
Studying the railroad track geometry deterioration as a result of an uneven subsidence of the ballast layer / O. Nabochenko, M. Sysyn, V. Kovalchuk, Yu. Kovalchuk, A. Pentsak, S. Braichenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(7). - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1%287%29__7
Розроблено метод розрахунку розладнання геометрії колії під дією динамічних навантажень у разі проходження рухомим складом нерівності колії. Метод враховує взаємопов'язані короткотривалі процеси динамічної взаємодії та довготривалі процеси осідання баластного шару у взаємному впливі один на одного. В основі першої частини методу закладено математичну модель динамічної взаємодії колії у вигляді плоскої тришарової континуальної балкової системи у взаємодії з двомасовою дискретною системою, що відповідає рухомому складу. Дана модель надає можливість імітувати динамічні навантаження від окремих шпал на баласт під час проходження рухомим складом геометричних нерівностей і нерівностей нерівнопружності колії. В основі другої частини методу закладено феноменологічну математичну модель накопичення залишкових деформацій, яка базується на лабораторних дослідженнях осідань окремих шпал у баластному шарі. Особливістю даної моделі є врахування не тільки рівномірного накопичення залишкових осідань із пропущеним тоннажем, а також наявності пластичної складової осідання, яка залежить від максимальних напружень в історії навантажень баласту під кожною шпалою. Запропоновано новий теоретичний механізм розвитку нерівності колії, який враховує не тільки залишкові осідання баластного шару, а також виникнення люфтів під шпалами, що призводить до локальної зміни пружності колії. Даний механізм надає можливість враховувати неоднозначний вплив осідань із виникненням люфту під шпалою. З однієї сторони, осідання спричинюють збільшення динамічних навантажень на колію і баластний шар, з іншої - виникнення люфту призводить до зменшення жорсткості колії та відповідного зменшення динамічних навантажень. Практичне застосування розробленого методу показано на прикладі кількісної оцінки довготривалих нерівномірних осідань баластного шару у разі зміни епюри шпал.
  Повний текст PDF - 1.416 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Nabochenko O.
  • Sysyn M.
  • Kovalchuk V.
  • Kovalchuk Y.
  • Pentsak A.
  • Braichenko S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Nabochenko O. Studying the railroad track geometry deterioration as a result of an uneven subsidence of the ballast layer / O. Nabochenko, M. Sysyn, V. Kovalchuk, Yu. Kovalchuk, A. Pentsak, S. Braichenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(7). - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1(7)__7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Віктор Анатолійович (1956–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського