Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Loginov V. 
Experimental research into aerodynamic characteristics of a nacelle with the enabled system of engine thrust neutralization / V. Loginov, Ye. Ukrainets, I. Kravchenko, A. Yelanskiy // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(8). - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6%288%29__9
Проведено експериментальне дослідження аеродинамічних характеристик конструктивної схеми "крило - мотогондола з двоконтурним двигуном". Дані отримані під час роботи перспективної системи нейтралізації тяги двоконтурного двигуна великого ступеня двоконтурності під час посадки пасажирського літака. Актуальність проведених досліджень обумовлена поліпшенням експлуатаційних характеристик пасажирського літака. На підставі проведеного аналізу функцій і принципових схем реверсивних пристроїв на транспортних і пасажирських літаках запропоновано перспективний метод нейтралізації тяги двоконтурного двигуна з великим ступенем двоконтурності. Фізична сутність методу нейтралізації тяги двигуна полягає в істотному обмеженні потоку повітря в двигун способом повороту робочих лопаток вентилятора в момент посадки літака. Розроблено спеціальну методику проведення вагового та дренажного експерименту з моделлю мотогондоли турбореактивного двоконтурного двигуна в аеродинамічній трубі. Отримані експериментальні дані надають можливість оцінити граничні можливості досліджуваного методу нейтралізації тяги для зменшення довжини пробігу літака. Дренажним експериментом і візуалізацією шовковинками виявлено відрив потоку на зовнішній поверхні моделі мотогондоли з повністю закритим входом. Наявність відриву потоку зумовило виявлене ваговим експериментом збільшення лобового опору моделі мотогондоли приблизно в 2,5 разу. У ваговому експерименті встановлено, що наявність екранувальної поверхні (наближення мотогондоли двигуна до злітно-посадкової смуги) збільшує лобовий опір моделі мотогондоли приблизно на 14 %. У дренажному експерименті встановлено, що це збільшення лобового опору обумовлено істотним перерозподілом тиску по поверхні моделі мотогондоли. Дослідження показали, що ідея закриття входу в двигун великого ступеня двоконтурності в момент посадки літака є одним із перспективних методів зменшення довжини дистанції пробігу літака.
  Повний текст PDF - 721.961 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Loginov V.
  • Ukrainets Y.
  • Kravchenko I.
  • Yelanskiy A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Loginov V. Experimental research into aerodynamic characteristics of a nacelle with the enabled system of engine thrust neutralization / V. Loginov, Ye. Ukrainets, I. Kravchenko, A. Yelanskiy // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(8). - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(8)__9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кравченко Ігор Федорович (1956–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського