Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Rossolov A. 
Assessing the impact of parameters for the last mile logistics system on creation of the added value of goods / A. Rossolov, N. Popova, D. Kopytkov, H. Rossolova, H. Zaporozhtseva // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 5(3). - С. 70-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_5%283%29__8
У ході дослідження запропоновано новий критерій оцінки ефективності системи перевезень, який базується на врахуванні коливань рівня завантаження рухомого складу по маршрутах однієї системи перевезення. Критерій оцінює рівень приросту доданої вартості товару внаслідок процесу доставки товарів по рітейл мережі (РМ) за умови мінімізації собівартості транспортування однієї тонни. Розроблено екстремальний план повного факторного експерименту з варіюванням параметрів на трьох рівнях. Встановлено, що попит на перевезення в РМ великого міста має дискретний характер. Статистичний аналіз обсягів замовлення на перевезення надав можливість зробити висновок про можливість опису даної величини біноміальним законом розподілу. Проведено експеримент над полігоном обслуговування клієнтів РМ у великому місті. На базі сформованих 9 альтернативних систем логістики останньої милі досліджено вплив варіативності попиту на перевезення на формування рівнів завантаження транспортних засобів по маршрутах. Отримані статистичні дані слугували основою для розрахунку розмірів собівартості транспортування однієї тонни вантажу та оцінки розміру надлишкової доданої вартості товарів. Проведено оцінку рівня варіативності розміру сумарної та середньої доданої вартості товару. Встановлено, що процес транспортування по роздрібній мережі може формувати приріст у сумарній доданій вартості по всій мережі в розмірі 444,5 відсотків (12 маршрутів у системі перевезення) та середнє значення для одного колового маршруту - 37,03 відсотки. Дана оцінка ефективної області функціонування логістики останньої милі, яка гарантується за умови незначного коливання рівня завантаження транспортних засобів. Це відповідає значенню коефіцієнта варіації завантаження рухомого складу в діапазоні від 0 до 10 відсотків. Поряд із цим встановлено, що найбільш чутливим до коливань обсягів замовлення є рухомий склад малої та середньої вантажності.
  Повний текст PDF - 738.895 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Rossolov A.
  • Popova N.
  • Kopytkov D.
  • Rossolova H.
  • Zaporozhtseva H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Rossolov A. Assessing the impact of parameters for the last mile logistics system on creation of the added value of goods / A. Rossolov, N. Popova, D. Kopytkov, H. Rossolova, H. Zaporozhtseva // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 5(3). - С. 70-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_5(3)__8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Попова Наталія Вікторівна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського