Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Kovalchuk S. 
Formation of a system approach to the optimization of marketing management at an enterprise / S. Kovalchuk, D. Kobets, L. Dybchuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 3(4). - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_3%284%29__2
Теоретично обгрунтовано та вирішено проблему формування системного підходу до застосування маркетинг-менеджменту (ММ) у діяльності машинобудівних підприємств. Розроблено систему ММ діяльності промислових підприємств. Запропоновано модель оптимізування системи ММ підприємства, яка враховує кластеризацію підприємств за ознакою виконання маркетингових функцій; удосконалено процес прийняття управлінських рішень щодо вибору оптимальної структури організування ММ на підприємстві.
  Повний текст PDF - 789.395 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kovalchuk S.
  • Kobets D.
  • Dybchuk L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kovalchuk S. Formation of a system approach to the optimization of marketing management at an enterprise / S. Kovalchuk, D. Kobets, L. Dybchuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 3(4). - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_3(4)__2.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Станіслав Богданович (фізико-математичні науки)
  • Ковальчук Світлана Степанівна (1984–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського