Наукова періодика України | Eastern-European journal of enterprise technologies | ||
Ковцур К. Г. Резервування провізних можливостей парку автомобілів за рахунок кількісного збільшення / К. Г. Ковцур // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2014. - № 5(3). - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2014_5%283%29__6 Наведено математичну модель оптимального резерву провізних можливостей парку рухомого складу за критерієм мінімуму приведених логістичних витрат на доставку споживчих товарів. Визначено залежності параметрів перевізного процесу за умов міських перевезень вантажів в торгівельні точки "дрібних" форматів на приведені логістичні витрати. Визначено найбільш значущі показники, які нададуть можливість знизити приведені логістичні витрати.Запропоновано для усунення негативних результатів коливань попиту впровадження технологічних та організаційних рішень, а саме резервування провізних можливостей парку рухомого складу (PC). Одержано оптимізаційні моделі впливу умов доставки, технологічних параметрів способу резервування провізних можливостей PC на приведені логістичні витрати. За результатами чисельного експерименту одержано апроксимуючі моделі технологічних параметрів та резерву провізних можливостей за різних способів. Для визначення меж застосування окремих способів резервування провізних можливостей парку PC за умов перевезень проведено групування міст України за схожими характеристиками району перевезень та попиту на перевезення. Зроблено оцінювання ефективності застосування способів резервування провізних можливостей парку автомобілів під конкретні умови перевезень. Наведено результати вирішення науково-прикладного завдання, яке полягає в підвищенні ефективності доставки споживчих товарів (СТ) автомобільним транспортом у міському та міжміському сполученнях за рахунок резервування провізних можливостей (ПМ) парку рухомого складу (РС), що дозволить зменшити сумарні витрати в ланцюзі постачань, які пов'язані з доставкою та неповним задоволенням потреб споживачів. Проведено класифікацію міст України за умовами доставки СТ, проаналізовано вплив зовнішніх факторів середовища і внутрішніх параметрів системи доставки на наведені логістичні витрати та визначено межі раціонального використання способу резервування ПМ парку РС в умовах перманентних коливань попиту на перевезення, а також представлено оцінку економічного ефекту від впровадження запропонованої методики. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковцур К. Г. Резервування провізних можливостей парку автомобілів за рахунок кількісного збільшення / К. Г. Ковцур // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2014. - № 5(3). - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2014_5(3)__6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |