Наукова періодика України | Eastern-European journal of enterprise technologies | ||
Воловщиков В. Ю. Технологія розподілу коштів між маркетинговими заходами / В. Ю. Воловщиков, В. В. Москаленко, Н. С. Романова // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 2(10). - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_2%2810%29__7 Запропоновано концепцію вибору механізму розподілу ресурсів та технологію, що включає алгоритми розподілу коштів між маркетинговими заходами по просуванню товару на ринок залежно від організаційної структури маркетингового підрозділу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Воловщиков В. Ю. Технологія розподілу коштів між маркетинговими заходами / В. Ю. Воловщиков, В. В. Москаленко, Н. С. Романова // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 2(10). - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_2(10)__7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |