Наукова періодика України Вісник Донецької академії автомобільного транспорту


Жаболенко М. В. 
Формирование системы логистического обслуживания на основе концепции CRM / М. В. Жаболенко // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. - 2015. - № 4. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vdiat_2015_4_3
Рассмотрены подходы к совершенствованию отношений с клиентами в рамках логистического обслуживания на базе Customer Relationship Management (CRM); определены основные бизнес-задачи, решаемые системой CRM; представлены основные составляющие логистической стратегии сервисного обслуживания.
  Повний текст PDF - 734.386 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жаболенко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жаболенко М. В. Формирование системы логистического обслуживания на основе концепции CRM / М. В. Жаболенко // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. - 2015. - № 4. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vdiat_2015_4_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського