Наукова періодика України | Вісник Донецької академії автомобільного транспорту | ||
Жаболенко М. В. Формирование системы логистического обслуживания на основе концепции CRM / М. В. Жаболенко // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. - 2015. - № 4. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vdiat_2015_4_3 Рассмотрены подходы к совершенствованию отношений с клиентами в рамках логистического обслуживания на базе Customer Relationship Management (CRM); определены основные бизнес-задачи, решаемые системой CRM; представлены основные составляющие логистической стратегии сервисного обслуживания. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жаболенко М. В. Формирование системы логистического обслуживания на основе концепции CRM / М. В. Жаболенко // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. - 2015. - № 4. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vdiat_2015_4_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |