Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Шаповаленко К. С. 
Методика комунікаційної підтримки бренду / К. С. Шаповаленко, В. Агаєв // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 45. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcpitp_2013_45_18
  Повний текст PDF - 476.658 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шаповаленко К.
  • Агаєв В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шаповаленко К. С. Методика комунікаційної підтримки бренду / К. С. Шаповаленко, В. Агаєв // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 45. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcpitp_2013_45_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського