Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Данько Т. В. Концептуальна модель управління маркетингом на високо-технологічному підприємстві / Т. В. Данько // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 44. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcpitp_2013_44_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Данько Т. В. Концептуальна модель управління маркетингом на високо-технологічному підприємстві / Т. В. Данько // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 44. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcpitp_2013_44_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |