Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Данько Т. В. 
Концептуальна модель управління маркетингом на високо-технологічному підприємстві / Т. В. Данько // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 44. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcpitp_2013_44_6
  Повний текст PDF - 499.442 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Данько Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Данько Т. В. Концептуальна модель управління маркетингом на високо-технологічному підприємстві / Т. В. Данько // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 44. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcpitp_2013_44_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Данько Тарас Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського