Наукова періодика України Вісник Чернігівського державного технологічного університету


Черкаський І. Б. 
Бренд як маркетинговий інструмент просування продукції на ринок / І. Б. Черкаський, В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_4_5
  Повний текст PDF - 302.551 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черкаський І.
  • Пазюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черкаський І. Б. Бренд як маркетинговий інструмент просування продукції на ринок / І. Б. Черкаський, В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_4_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Черкаський Ігор Борисович (економічні науки)
  • Пазюк Вікторія Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського