Наукова періодика України | Вісник Чернігівського державного технологічного університету | ||
Черкаський І. Б. Бренд як маркетинговий інструмент просування продукції на ринок / І. Б. Черкаський, В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_4_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черкаський І. Б. Бренд як маркетинговий інструмент просування продукції на ринок / І. Б. Черкаський, В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_4_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |