Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Чаплінський Ю. Б. 
Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємства / Ю. Б. Чаплінський, В. А. Нікульча // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2019_1_12
  Повний текст PDF - 183.741 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чаплінський Ю.
  • Нікульча В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чаплінський Ю. Б. Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємства / Ю. Б. Чаплінський, В. А. Нікульча // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2019_1_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чаплінський Юрій Богданович (економічні науки)
  • Нікульча Валентин Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського