Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Жалба І. О. 
Перспективи застосування партизанського маркетингу підприємствами україни / І. О. Жалба, К. С. Мартинюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 4. - С. 213-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_4_23
  Повний текст PDF - 289.571 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жалба І.
  • Мартинюк К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жалба І. О. Перспективи застосування партизанського маркетингу підприємствами україни / І. О. Жалба, К. С. Мартинюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 4. - С. 213-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_4_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жалба Ілля Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського