Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Жалба І. О. 
Формування системи маркетингових комунікацій на основі маркетингових досліджень / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_3_13
Розглянуто наукові підходи до формування сутності маркетингових комунікацій (МК), системи МК з урахуванням положень концепції маркетингу взаємовідносин. Висвітлено регіональні особливості формування системи МК підприємствами ринку меблів, досліджено критерії вибору меблів споживачами. Розроблено організаційний механізм формування системи МК, надано рекомендації щодо формування удосконаленої структурної моделі системи МК та запропоновано методичні рекомендації щодо удосконалення програми МК за результатами досліджень.
  Повний текст PDF - 205.159 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жалба І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жалба І. О. Формування системи маркетингових комунікацій на основі маркетингових досліджень / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жалба Ілля Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського