Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Любківська Г. В. Використання інноваційного маркетингу вітчизняними торговельними підприємствами: тенденції та перспективи / Г. В. Любківська // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 426-433. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_1-2_44 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Любківська Г. В. Використання інноваційного маркетингу вітчизняними торговельними підприємствами: тенденції та перспективи / Г. В. Любківська // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 426-433. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_1-2_44. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |