Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Каткова Т. І. Критеріальна база вибору маркетингових стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємств / Т. І. Каткова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2016. - Вип. 3-4. - С. 204-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2016_3-4_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Каткова Т. І. Критеріальна база вибору маркетингових стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємств / Т. І. Каткова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2016. - Вип. 3-4. - С. 204-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2016_3-4_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |