Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Чаплінський Ю. Б. Особливості формування та управління брендом м. Чернівці / Ю. Б. Чаплінський, С. І. Олійнич // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 195-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2014_3_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чаплінський Ю. Б. Особливості формування та управління брендом м. Чернівці / Ю. Б. Чаплінський, С. І. Олійнич // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 195-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2014_3_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |